Mediamarkt Logo
Mediamarkt Logo

MediaMarkt Canlı Destek

MediaMarkt Canlı Destek (Live Chat) Hattı

Avrupa’nın 1 numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt, müşteri memnuniyeti odaklı hizmet anlayışı ile tüm müşterilerini, hızlı ve sorunsuz destek hizmeti sağlayan MediaMarkt Live Chat - Canlı Destek Sistemi ile tanıştırıyor. Müşterilerinin MediaMarkt ile ilgili tüm soru ve sorunlarına gerçek zamanlı hızlı destek sağlayarak, müşteri memnuniyetini arttırmayı amaçlayan MediaMarkt; yaşanılan sorunları ilgili birimlere ileterek müşteri hizmet kalitesinin daha da artmasına ve bu tip sorunların bir daha yaşanmaması için çalışmalar yapılmasını sağlıyor.

Canlı Destek Sistemi (Live Chat) Nedir?

Live Chat, bilinen ismiyle canlı destek sistemi e-ticaret sitelerini ziyaret eden kullanıcıların tüm sorularını birebir ve anında cevaplamayı amaçlayan bir destek hattıdır. Live Chat, çağrı merkezinden farklı olarak web sitelerde yer alan ufak yazılımlarla oluşur ve müşterilerin sorularına destek ekibi tarafından yazılı olarak yanıt verilir. Live Chat, kullanım açısından müşterilere pratik bir yol sunmasının yanı sıra destek ekibinin daha fazla müşteriye hizmet vermesini sağladığı için de ekonomik ve güvenli bir yöntem olarak bilinir.

Canlı Destek (Live Chat) Sayfa Sayacı Nedir?

Live Chat, ziyaretçilerin sorularına yazılı olarak anında cevap vermeyi sağlamanın yanı sıra ziyaretçilerinin ilgili e-ticaret sitesine hangi kanal yolu ile ulaştığını ve kaç kişinin hangi sayfaları ziyaret ettiğini destek hattı tarafından öğrenilmesini sağlayarak; müşterilere daha hızlı ve doğru bilgilendirme gerçekleştirilmesini amaçlar.

Canlı Destek (Live Chat) Sisteminin Faydaları

Online alışverişlerde tüketicilerin destek alacakları kişiye ulaşamama sorununu kökünden çözen Live Chat, müşterilerin memnuniyetini arttırarak daha hızlı geri dönüş almalarına olanak tanıyan bir destek hattıdır.

Tamamen müşteri memnuniyeti odaklı sistemle çalışan Live Chat, müşterinin online alışveriş sırasında yaşadığı bir sorunu ya da ilgili e-ticaret sitesi hakkındaki sorularını telefon ya da e-posta gibi uzun sürebilecek işlemlerden kurtararak; müşteriye gerçek zamanlı bir destek sağlar.

Müşterinin tüm soru ve sorunlarına hızlı destek sağlaması ile müşteri ilişkilerini de güçlendiren Live Chat; müşterilere etkili bir iletişim yolu sağlıyor. Live Chat üzerinde kullanıcıların yaptıkları geri dönüş ve yaşadıkları sorunlar toplanması ise ilgili e-ticaret sitesinin müşteri hizmet kalitesini daha da arttırmasına ve ileri süreçte bu tip sorunların yaşanmamasına yardımcı oluyor.